Een wens voor 2015


De ontwikkeling van gezinsvormen ging in 2014 gestaag door. Via mijn weblog draag ik daar aan zo veel als mogelijk bij. In 2014 heb ik 167 berichten gepubliceerd. En ik ben heel tevreden met 2.830 bezoekers. Maar daar gaat het natuurlijk niet om. Met deze weblog wil ik er aan bijdragen dat in 2015 de opvang en het opvoeden van uit huis geplaatste kinderen via netwerken van gezinsvormen meer zichtbaar wordt en dat meer kinderen een veilig en warm ‘thuis’ zullen hebben. In het eerste jaar van de transitie is dat een niet een kwestie van afwachten, maar van aanpakken. Alle volgers van mijn blog een heel goed jaar gewenst.

3 Comments

  1. Dag Jan Willem, jij ook de beste wensen voor 2015 en hopelijk stijgt het aantal bezoekers en vooral geïnteresseerden in 2015 weer verder. We zullen het begin 2016 zien. Keep up the good work!!

  2. Beste Jan-Willem
    Ik wens je een heel goed 2015. En natuurlijk gaan veel meer mensen jou volgen. Dat kan niet anders, nu heel Nederland wil dat er voor elk kind een gezin is. Ik wens je veel inspiratie bij je werk. Groet Diny

Geef een reactie

